Roolattiin kaverin kaa vähä :'D En sitten vastaa mahdollisista traumoista, meillä meni VÄHÄ lujaa...

G-duck sanoo:

*Saara tulee jostain mistälie* *saara kalauttaa mua halolla* *saara vetää mut hiuksista pois*

Miksutin sanoo:

._.'

G-duck sanoo:

KUKAAN EI PYSÄYTÄ MINUA!HAIJJAAAA!!!!*lyö vahingossa itseään päähän*

Miksutin sanoo:

-___-'

*kakshi imitaatio, kurkistaa seinän takaa kuhertelu paratiisi kirja kädessä*

G-duck sanoo:

Saara:mitä hemmettiä täällä nyt oikeen tapahtuu?!

Mä:EI!tää ei oo sitä miltä se näyttää!

Miksutin sanoo:

Kakashi: hmh! *jatkaa lukemista*

G-duck sanoo:

Lee:Nanda,soo dajonee!

Mä:Lee,ikimas!

*ikimasu

Miksutin sanoo:

...

Naruto: Everyone speek finnish! Bellive it!!

G-duck sanoo:

Mä:Juu,juu.Ootas hetki..*ottaa puhelimen* *valitsee numeron* tuuttuut..*Haloo?* Joo moi,tuuksää tänne? *siis niinku minne?* no siis TÄNNE.*aijoo,ok,oota vähän.

Miksutin sanoo:

. . .

G-duck sanoo:

Gaara:moi.missä ne keksit on mitkä sä mulle lupasit?

Mä:Tässä.*antaa kasan keksejä*

Gaara:^ ^

Miksutin sanoo:

Lee: Juhuu, gaara mulki ois keksei <33

G-duck sanoo:

GaaLee!!!

Miksutin sanoo:

jep

G-duck sanoo:

Wihiii!Mä:työntää leen ja gaaran samaa huoneeseen* *lukitsee oven*

Miksutin sanoo:

Kakashi: hemmetin nykynuoriso... *ottaa puhelimen esille* Tuuksäki?? joo ok.

G-duck sanoo:

oijjoi,nyt mun pitää mennä

Miksutin sanoo:

Lee: AAARGH mist täält ppäsee ulos

Mä: voi kakka eeeeei <33

;(

G-duck sanoo:

Mä:*nielaisee avamine* ette pääse ikinä ulos!!!!

Miksutin sanoo:

Gaara: ÄITIIIII!!!! *rupee syömää keksei ja hiekkaa*

G-duck sanoo:

heippa

Miksutin sanoo:

heippa :'D

G-duck sanoo:

Mä: Pitäkää hauskaa lapsukaiset!

Nyappy =) sanoo:

<3